12 November, 2008

Pelancaran Album Nasyid Naqia

Sudah hampir tiga minggu saya tidak menulis kegiatan harian saya di blog ini,kekangan masa yang menyebabkan saya sentiasa menunda untuk mengadap komputer setiap hari, malam ini saya meluangkan masa untuk menulis.



Tan Seri Abu Hasan Omar menandatangani plat pelancaran Album nasyid Naqia.


Hari jumaat lepas saya bersama suami meluangkan masa (pada sebelah malamnya) untuk menghadiri majlis pelancaran Album Kumpulan Nasyid anak sulung kami di Hotel Seri Cempaka KualaLumpur yang telah dirasmikan oleh Tan Sri Abu Hassan Omar (Bekas menteri Besar Selangor) Kumpulan Nasyid yg bernama Naqia dengan judul Album 'Indahnya Al-Quran'.

Anak Sulung menjadi salah seorang anggota kumpulan Naqia(sedang bernasyid)



Semasa acara makan kumpulan nasyid mendendangkan beberapa lagu daripada Album mereka, begitu bergaya anak-anak muda yg berumur 16 - 19 tahun ini, disamping itu diperdengarkan juga bacaan ayat-ayat Al-Quran oleh adik yang melaungkan azan diTV 9 , adik ini baru berusia 13 tahun, begitu merdu suaranya, sejuk ibu yg mengandongkannya.

Dimeja pendaftaran bersama suami.


Diadakan juga cabutan bertuah, tapi kami malam tu tak bertuah nampaknya, hampir jam 11.30 malam barulah kami berangkat pulang dan bercadang akan bermalam di Ipoh kerana esok (hari sabtu ) ada program lagi yang akan diikuti.


Bergambar bersama anak kesayangan.

No comments: